1. Nie można połączyć się przez VPN Poland
W przypadku braku połączenia za pomocą jednego ze sposobów (A, B lub C), wypróbuj dwa pozostałe.
Sposób A – dostęp przez VPN
Windows 7 – https://vpnpoland.pl/vpn-windows7/
Windows 8 – https://vpnpoland.pl/windows8/
Windows 10 – https://vpnpoland.pl/vpn-windows-10-2/
Windows Vista – https://vpnpoland.pl/vpn-windows-vista/
Windows XP – https://vpnpoland.pl/windowsxp/
Android (Tablety) – https://vpnpoland.pl/android-telefon/
Android (Telefony) – https://vpnpoland.pl/android-telefon-2/
Apple iPad – https://vpnpoland.pl/vpn-ipad-tablet/
Apple iPhone – https://vpnpoland.pl/iphone-telefon/
Apple MacOS – https://vpnpoland.pl/vpn-mac-osx/
Sposób B – dostęp przez Proxy
dla Windows 7, 8, 10, Vista, XP:
1. Pobierz program Proxy Online i zapisz go w łatwo dostępnym dla miejscu np. na Pulpit.
Pobierz program: Link do programu ProxyOnline.exe2. Uruchom program ProxyOnline.exe i naciśnij przycisk Włącz Proxy.
3. Uruchom przeglądarkę internetową
4. Zaloguj się podając login i hasło
(Jeżeli program nie chce się uruchomić lub nie pojawia się okno logowania sprawdź czy program antywirusowy nie blokuje dostępu, stwórz regułę, wyłącz lub odinstaluj program antywirusowy)
Sposób C – dostęp przez program VPN
Windows 7 – Instrukcja program dla Windows 7
Windows 8 – Instrukcja program dla Windows 8
Windows 10 – Instrukcja program dla Windows 10
Windows Vista – Instrukcja program dla Windows Vista
Android (Telefon) – Instrukcja program dla Android (telefon)
Android (Tablet) – Instrukcja program dla Android (tablet)
Apple iPad – Instrukcja program dla iPad (tablet)
Apple iPhone – Instrukcja program dla iPhone (telefon)
Apple MacOS – Instrukcja program dla Mac OS
2. Po uruchomieniu programu i zalogowaniu do polskiej sieci przez program filmy się nie odtwarzają.
Prawdopodobnie Twoja przeglądarka nie posiada wszystkich niezbędnych do odtwarzania filmów wtyczek.
Naciśnij tutaj, aby sprawdzić czego brakuje w twojej przeglądarce
3. Materiały zacinają się podczas odtwarzania
Jeżeli używasz dostępu na komputerze wypróbuj działanie na innych przeglądarkach internetowych np. Google Chrome lub Mozilla Firefox.
Jeśli używasz aplikacji na urządzeniu mobilnym sprawdź także jak działa dostęp na komputerze lub na innych aplikacjach Vod.
Jeśli chcesz uzyskać wsparcie lub zamówić bezpłatną zdalną instalację usługi wypełnij poniższy formularz
Godzinny zamówionych instalacji zdalnych po potwierdzeniu przez nas terminu codziennie w godzinach 20:00 lub 07:00 czasu polskiego.