Witaj w pomocy technicznej usługi VPN Poland (poniżej najczęściej występujące problemy)


1. Nie można połączyć się przez VPN Poland

W przypadku braku połączenia za pomocą jednego ze sposobów (A, B lub C), wypróbuj dwa pozostałe.



Sposób A – dostęp przez VPN

Windows 7https://vpnpoland.pl/vpn-windows7/
Windows 8https://vpnpoland.pl/windows8/
Windows 10https://vpnpoland.pl/vpn-windows-10-2/
Windows Vistahttps://vpnpoland.pl/vpn-windows-vista/
Windows XPhttps://vpnpoland.pl/windowsxp/
Android (Tablety)https://vpnpoland.pl/android-telefon/
Android (Telefony)https://vpnpoland.pl/android-telefon-2/
Apple iPadhttps://vpnpoland.pl/vpn-ipad-tablet/
Apple iPhonehttps://vpnpoland.pl/iphone-telefon/
Apple MacOShttps://vpnpoland.pl/vpn-mac-osx/


Sposób B – dostęp przez Proxy

dla Windows 7, 8, 10, Vista, XP:

1. Pobierz program Proxy Online i zapisz go w łatwo dostępnym dla miejscu np. na Pulpit.Pobierz program: Link do programu ProxyOnline.exe

2. Uruchom program ProxyOnline.exe i naciśnij przycisk Włącz Proxy.

3. Uruchom przeglądarkę internetową

4. Zaloguj się podając login i hasło

(Jeżeli program nie chce się uruchomić lub nie pojawia się okno logowania sprawdź czy program antywirusowy nie blokuje dostępu, stwórz regułę, wyłącz lub odinstaluj program antywirusowy)



Sposób C – dostęp przez program VPN

Windows 7Instrukcja program dla Windows 7
Windows 8Instrukcja program dla Windows 8
Windows 10Instrukcja program dla Windows 10
Windows VistaInstrukcja program dla Windows Vista
Android (Telefon)Instrukcja program dla Android (telefon)
Android (Tablet)Instrukcja program dla Android (tablet)
Apple iPadInstrukcja program dla iPad (tablet)
Apple iPhoneInstrukcja program dla iPhone (telefon)
Apple MacOSInstrukcja program dla Mac OS

 

2. Po uruchomieniu programu i zalogowaniu do polskiej sieci przez program filmy się nie odtwarzają.

Prawdopodobnie Twoja przeglądarka nie posiada wszystkich niezbędnych do odtwarzania filmów wtyczek.

Naciśnij tutaj, aby sprawdzić czego brakuje w twojej przeglądarce


3. Materiały zacinają się podczas odtwarzania

Jeżeli używasz dostępu na komputerze wypróbuj działanie na innych przeglądarkach internetowych np. Google Chrome lub Mozilla Firefox.

Jeśli używasz aplikacji na urządzeniu mobilnym sprawdź także jak działa dostęp na komputerze lub na innych aplikacjach Vod.


Jeśli chcesz uzyskać wsparcie lub zamówić bezpłatną zdalną instalację usługi wypełnij poniższy formularz

Godzinny zamówionych instalacji zdalnych po potwierdzeniu przez nas terminu codziennie w godzinach 20:00 lub 07:00 czasu polskiego.

 

    Imię i nazwisko

    Adres email

    Treść wiadomości



    About the Author: admin

    Leave A Reply

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *